1. 5. Svátek práce

1 2 3 4 5
7 8 9 10 11 12
14 15
Svoz tříděného odpadu (pytle)
16 17 18 19
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
Drobečková navigace

Úvodní stránka > Turista > Turistické cíle v okolí

Turistické cíle v okolí

Příspěvky zde zobrazené se načítají automaticky z portálu Turistika.cz pro danou oblast, a tudíž jsou ve stavu, v jakém je vkládají autoři (jazykově, textově...).

Turistické rozcestí V Rozkoši

Typ

Rozcestník leží v lesích nedaleko Lázní Bohdaneč, kam odtud vedou modrá a zelená značka (viz https://www.turistika.cz/trasy/okolim-lazni-bohdanec ). Zelená značka pokračuje z Lázní Bohdaneč dále na…

Turistické rozcestí Valdštejn, odb. k rybníku

Typ

Turistické rozcestí leží na okraji osady Valdštejn u Hnátnice. Prochází zde modrá značka od železniční stanice Lanšperk a Hnátnice do Letohradu. Dále je tudy vedena zelená značka z Ústí nad Orlicí…

Turistické rozcestí Valdštejn, odb. k žst

Turistické rozcestí Vápenky

Typ

Turistické rozcestí ukazuje průběh červené značky na trase Choceň - Brandýs nad Orlicí - Ústí nad Orlicí - Horákova kaple - Dolní Dobrouč - Letohrad. Od rozcestí vede krátká odbočka k pramenu…

Turistické rozcestí Vápenný Podol

Chrudim
Typ

Rozcestí leží v centru Vápenného Podolu u zastávky autobusů. Procházejí tudy tyto trasy: červená V směrem - Cítkov, Pohleď, Čejkovice, Sobětuchy, Chrudim červená Z směrem - Skoranov, Starý Dvůr,…

turistické rozcestí Veliny

Typ

Turistický rozcestník, který se nedaleko dřevěného kostela sv. Mikuláše ve Velinách , ukazuje turistům cestu po zelené značce ve směru Nový Hradec Králové, Vysoké Chvojno, Holice žst - Na Spálenisku…

turistické rozcestí Viselce I

Typ

Turistický rozcestník, který se nachází v lese, v lokalitě Viselce, severně od rybníku Hluboký ukazuje turistům cestu do dovou směrů. Po zelené značce po obousměrném Okruhu Hluboký a po značce žluté…

Turistické rozcestí Vrchol sjezdovky-vyhlídková věž Hláska

Typ

Nachází se ve vrcholové části zalesněného hřebene zvaného Kypuše, který se vypíná nad Lanškrounskými rybníky, přímo pak nad jedním z nich a to rybníkem Olšovým. Prochází tudy žlutě značená turistická…

Turistické rozcestí Výrov

Typ

Dva rozcestníky nedaleko od sebe (foto 1 a 2) jsou součástí dvou značených turistických tras: zelené z Lázní Bohdaneč kolem Opatovického kanálu (viz https://www.turistika.cz/mista/opatovicky-kanal--1…

turistické rozcestí Vysoké Chvojno

Typ

Turistický rozcestník, který se nachází na návsi u budovy Lesní společnosti ve Vysokém Chvojně, ukazuje turistům po zelené značce ve směru Nový Hradec Králové - Horní Jelení.